Nyt liv i Forum

Here diskuterer vi emner omkring databehandlig, informationsflow, hjemmesider, infosystemer osv. Primær målgruppe er Solvangs redaktionsgruppe.

Redaktører: Mark, Solvangs redaktion

Nyt liv i Forum

Indlægaf annemarie » 03 feb 2015 18:53

Jeg skal være den første til at indrømme, at Forum er kommet i anden række. Jeg har rigeligt at gøre i forvejen (ca. 40 timer om ugen), og det er desillusionerende at skrive ud i "intetheden". Jeg vil gerne afsætte mere tid til at "passe" Forum i 2015, for jeg synes, det er en helt fantastisk god og brugbar platform at få drøftet tingene på. Lad os sammen udvikle ideer til markedføring af produktet, så vi får flere med. Foreløbig er jeg glad, bare bestyrelsen gider læse mine meget lange dagsordener og referater, så jeg tror, der er meget lang vej igen med deltagelsen i en semioffentlig diskussion af 1000 forskellige ting i Solvang. Men vi ER på vej. Flere og flere kigger faktisk på hjemmesiden. Til gengæld holder det hårdt med engagementet i foreningslivet. De fleste tænker kun på deres eget mikrokosmos og havelod og er ikke udpræget entreprenante på foreningens vegne. Men en kedelig tendens kan sagtens vende, og jeg har ikke tænkt mig at blive negativ bare fordi, det ser lidt dødt ud lige for tiden. Der er intet dødt ved mit arbejde, skulle jeg hilse at sige. Der er fuld damp på foreningen herfra, så bare skriv løs!
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Nyt liv i Forum

Indlægaf Mark » 03 feb 2015 20:04

Kære Anne Marie
Jeg vurderer meget højt dit indsats i foreningens organisation, derfor støtter jeg dig med begge hænder. Du har altid haft min støtte og du skal nok få den fremover.
Mark / Forum admin
Hjemmeside http://mark.semelis.dk
Solvang i Roskilde
(beklager mit dårlige dansk)
Brugeravatar
Mark
Site Admin
Site Admin
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: 30 mar 2013 03:58

Re: Nyt liv i Forum

Indlægaf Mark » 03 feb 2015 20:11

Der er også en anden positiv tendens, som skal opfordre dig til at fortsætte i samme retning: 90% af besyrelsesmedlemmer logger på systemet hver dag. Jeg kan ikke se hvad de konkret laver, men jeg kan se at de bruger flere og flere funktioner.
Mark / Forum admin
Hjemmeside http://mark.semelis.dk
Solvang i Roskilde
(beklager mit dårlige dansk)
Brugeravatar
Mark
Site Admin
Site Admin
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: 30 mar 2013 03:58

Re: Nyt liv i Forum

Indlægaf annemarie » 04 feb 2015 02:15

Tak for opbakningen, - og tak i lige måde.
Det er da positivt, at bestyrelsen bruger systemet. De læser et utal af e-mails og delte dokumenter fra mig, men de besvarer sjældent, og de producerer desværre ikke selv noget. Desværre tror jeg stadig, systemet virker fremmed, og det er nemt at overlade arbejdet til mig i stedet for selv at tage tørnen. Jeg håber, jeg holder et godt stykke tid endnu, så jeg kan finde nogen, der kan og vil være med og overtage på længere sigt. Jeg vil i hvert fald gerne give alting videre, og derfor deler jeg meget af det, jeg laver, så alle i hvert fald har chancen for at blande sig.
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48


Tilbage til Redaktionen

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron