Reklame på hjemmesiden

Here diskuterer vi emner omkring databehandlig, informationsflow, hjemmesider, infosystemer osv. Primær målgruppe er Solvangs redaktionsgruppe.

Redaktører: Mark, Solvangs redaktion

Reklame på hjemmesiden

Indlægaf annemarie » 03 feb 2015 18:30

Jeg vil give Mark ret i, at diskussionen om evt. reklame på hjemmesiden hører til i Forum. Det burde faktisk være op til alle medlemmer, og redaktionen kan jo overveje at komme med et forslag til generalforsamlingen i 2016, hvis der ikke umiddelbart kan opnåes enighed i udvalget. Alternativt kan man lade det være op til bestyrelsen at afgøre.
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Reklame på hjemmesiden

Indlægaf Mark » 03 feb 2015 19:17

Waw, forum lever igen. Jeg kan ikke tro i mine øjne :lol: :lol: :lol:
Mht såkaldt reklame jeg skal sige at jeg bare vil gerne dele mine erfaringer med andre og bruge andres erfaringer. Rent praktisk: på loppemarkets forum viewforum.php?f=3 har jeg gratis anskaffet masse af havefliser og AM og BR blev frigjort af hård arbejde til at smide dem ud, selvom det var et leg på forumet (bare til at prøve). :P
Mark / Forum admin
Hjemmeside http://mark.semelis.dk
Solvang i Roskilde
(beklager mit dårlige dansk)
Brugeravatar
Mark
Site Admin
Site Admin
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: 30 mar 2013 03:58

Re: Reklame på hjemmesiden

Indlægaf annemarie » 04 feb 2015 02:24

Måske skulle vi lade "reklamen" ligge i Forum, så det ikke ser ud som om, vi (Foreningen, som jeg repræsenterer) favoriserer bestemte firmaer frem for andre, men alene forbliver erfaringsudveksling om bestemte firmaer medlemmerne imellem.
Nu prøver jeg lige at sætte nogle smileys for at se, om man kan se dem, når indlægget er udført, for herfra står der bare :D (kolon stort D) :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Reklame på hjemmesiden

Indlægaf annemarie » 04 feb 2015 02:25

Jeg er sgu da for dum :lol: :idea: . Man kan jo sagtens se dem, når de er udført, bare ikke inden..
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48


Tilbage til Redaktionen

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron