Ibrugtagelse og markedsføring af fora

Here diskuterer vi emner omkring databehandlig, informationsflow, hjemmesider, infosystemer osv. Primær målgruppe er Solvangs redaktionsgruppe.

Redaktører: Mark, Solvangs redaktion

Ibrugtagelse og markedsføring af fora

Indlægaf Mark » 11 jul 2013 11:58

Inden fora bliver interessent for offentlighed man skal "organisere" spændende diskussioner. Hvordan og hvem skal gøre det? Det skal være en gruppe er redaktører som skal "provokere" (tiltrække) andre at deltage i diskussioner.
Mark / Forum admin
Hjemmeside http://mark.semelis.dk
Solvang i Roskilde
(beklager mit dårlige dansk)
Brugeravatar
Mark
Site Admin
Site Admin
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: 30 mar 2013 03:58

Re: Ibrugtagelse og markedsføring af fora

Indlægaf annemarie » 03 aug 2013 12:23

Jeg vil meget gerne have et emne op, der hedder RENOVATION, herunder HAVEAFFALD.
Jeg mangler også emner, der hedder EFTERÅRSMØDE 2013 og SOMMERFEST 2014, FREDAGSBAR og et, der hedder §16 b I VEDTÆGTERNE.
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Ibrugtagelse og markedsføring af fora

Indlægaf Mark » 03 aug 2013 13:31

Hvem skal diskutere de emner - er det bestyrelsen eller alle solvangs medlemmer? Jeg skal indstille de korrekte rettigheder. Hvis det er kun for bestyrelsesmedlemmer så har de forum under Solvang, som hedder Bestyrelsen hvor kun bestyrelsen kan starte diskussioner. Jeg kan også lave det synligt kun for bestyrelsesmedlemmer hvis du vil
I øvrigt kan jeg anbefale at generalisere emner og samle dem efter målgrupper princip, eller får vi masse af fora med kun een diskussion.
Mark / Forum admin
Hjemmeside http://mark.semelis.dk
Solvang i Roskilde
(beklager mit dårlige dansk)
Brugeravatar
Mark
Site Admin
Site Admin
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: 30 mar 2013 03:58

Re: Ibrugtagelse og markedsføring af fora

Indlægaf Mark » 04 aug 2013 08:45

Diskussioner om RENOVATION, HAVEAFFALD og VEDTÆGTERNE kan foregå på Solvangs reglementer forum.
EFTERÅRSMØDE 2013, SOMMERFEST 2014 og FREDAGSBAR kan ligger under Aktiviteter.
Hvilke retigheder skal jeg tildele på de 2 fora??
Mark / Forum admin
Hjemmeside http://mark.semelis.dk
Solvang i Roskilde
(beklager mit dårlige dansk)
Brugeravatar
Mark
Site Admin
Site Admin
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: 30 mar 2013 03:58

Re: Ibrugtagelse og markedsføring af fora

Indlægaf annemarie » 04 aug 2013 13:40

Jamen altså, disse emner kan alle diskuteres af alle foreningens medlemmer. Bestyrelsen tager beslutningerne, - og ikke kun ud fra, hvad der foregår på et diskussionsforum med foreløbig meget få brugere.
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Ibrugtagelse og markedsføring af fora

Indlægaf Bjarne » 06 sep 2013 19:42

annemarie skrev:Jeg vil meget gerne have et emne op, der hedder RENOVATION, herunder HAVEAFFALD.
Jeg mangler også emner, der hedder EFTERÅRSMØDE 2013 og SOMMERFEST 2014, FREDAGSBAR og et, der hedder §16 b I VEDTÆGTERNE.


Handler det ikke bare om at starte en ny "tråd" når det er nødvendigt under hvor det er relevant ?
Bjarne
Lidt aktiv bruger
Lidt aktiv bruger
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19 jul 2013 08:18


Tilbage til Redaktionen

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron