Skuffelser og klager ti Gud og til mig selv ...

Skuffelser og klager ti Gud og til mig selv ...

Indlægaf Mark » 01 sep 2013 21:59

Jef har opbygget et stort system til vores koloniforeningen som kunne koste mange penge hvis jeg skulle gøre det som min arbejdsopgave, men der er er ikke så mange, der har lyst til at bruge de faciliteter. Jeg har samlet 124 kr til nyt wedesign og 34 kr til dækning af mine internetomkostninger da jeg tiggede penge på loppemarked.
Kære kolonister, hvad kan I forvente for 158 kr i alt? Har I overhoved brug for hjemmesider, ordentlig databehandling mm.?
Jeg skal understrage at det handler ikke om penge men om jeres interesse til elektronisk datakommunikation.
Jeg opfordrer alle, som har interesser til foreningens databehandling at vise sig og sige tyderlig at I har har brug for hjemmesider, ordentlig databehandling osv
Jeg skal også have en mental stimulation til at arbejde videre på sagen ....
Mark / Forum admin
Hjemmeside http://mark.semelis.dk
Solvang i Roskilde
(beklager mit dårlige dansk)
Brugeravatar
Mark
Site Admin
Site Admin
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: 30 mar 2013 03:58

Re: Skuffelser og klager ti Gud og til mig selv ...

Indlægaf Bjarne » 03 sep 2013 20:31

*LOL*
Hvilken klagesang ;o)
Som jeg har nævnt i en anden tråd : tag emnet op til foråret hvor medlemmerne har haft de kolde/regnfulde aftener
til at kikke sig omkring på hjemmesiden.

Redaktionen :
Her diskuterer vi emner omkring databehandlig, informationsflow, hjemmesider, infosystemer osv. Primær målgruppe er Solvangs redaktionsgruppe.

Primær målgruppe div. at man har en mulighed for at blande sig !!! (selvom det er afsluttet )
Jeg vil give de 25% ret i at det mest fornuftige at have Nyheder på "hovedsiden"
Nyheder burde ikke være her på forummet.

Måske dette sted ikke var det helt rigtige til den sidste kommentar ?
Bjarne
Lidt aktiv bruger
Lidt aktiv bruger
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19 jul 2013 08:18

Re: Skuffelser og klager ti Gud og til mig selv ...

Indlægaf Mark » 03 sep 2013 20:46

Jeg har åbnet igen diskussion om flytning af nyheder til forumet viewtopic.php?f=5&t=18 så kan man fortsætte diskussionen. Man skal bare huske (gælder især kvinder) at man skal holde til emnet så tæt som muligt ellers skal man starte en ny diskussion.
Men kan også stemme ...
Mark / Forum admin
Hjemmeside http://mark.semelis.dk
Solvang i Roskilde
(beklager mit dårlige dansk)
Brugeravatar
Mark
Site Admin
Site Admin
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: 30 mar 2013 03:58


Tilbage til Chat og pjat

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron