Fredagsbar

Redaktør: Mark

Fredagsbar

Indlægaf annemarie » 02 sep 2013 15:47

Det er ved at være sidste chance for at nå fredagsbaren med flaske Hof og Tuborg til kr. 10,-
Baren er åben i foreningshuset hver fredag kl. 17-20 for medlemmer sæsonen ud.
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Fredagsbar

Indlægaf Mark » 02 sep 2013 20:15

Hej Anne Marie
Du skal ikke spamme forumet. Du har lagt samme besked 3 gange i 2 fora. Normalt der er moderator der skal fjerne dublikatter men pga at du selv har moderators rettigheder du har flere muligheder til at spamme. Oven i købet tro jeg ikke at der er nogle der læser vores fora selvom der er ca 12 registrerede brugere.
Mark / Forum admin
Hjemmeside http://mark.semelis.dk
Solvang i Roskilde
(beklager mit dårlige dansk)
Brugeravatar
Mark
Site Admin
Site Admin
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: 30 mar 2013 03:58

Re: Fredagsbar

Indlægaf annemarie » 02 sep 2013 21:40

Nej, sorry. Det var en fejl!
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Fredagsbar

Indlægaf Bjarne » 03 sep 2013 20:02

Nu har jeg set det med Fredagsbar mange gange !

Jeg har fundet ud af at man kan købe øl for 10kr !
På min tur til bordershop forleden kunne jeg købe 3x24 Tuborg Classic for 169kr !
så Foreningens øl er ikke billige !!! (joke)

Kunne jeg/vi i foreningen få lidt info om hvad der skal foregå/foregår ( jeg mener ikke at have set noget om hvad det er for en "ny størrelse" der er kommet om Fredagen.
Bjarne
Lidt aktiv bruger
Lidt aktiv bruger
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19 jul 2013 08:18

Re: Fredagsbar

Indlægaf annemarie » 04 sep 2013 11:56

Jamen, der sker ikke så meget. Jeg har haft øl og musik de sidste 3 fredage, men der er ikke kommet nogen endnu. Det er tænkt som en mulighed for at bruge foreningshuset til mere, end bare møder, så alle medlemmer kan få glæde af stedet, og som et "diskussionsforum", der måske kunne styrke det fællesskab, som jeg nu i over et år har hørt på ikke har haft det så godt i Solvang i en periode. Jeg har ikke tænkt mig at optræde med noget eller arrangere noget, bare holde åbent ligesom om onsdagen og se, hvad der sker. Vi har et godt hus, og jeg mener, det skal komme medlemmerne til gode. Hvis det går i sig selv igen, gør det jo ikke noget. Man må jo prøve sig frem. Af naturlige årsager går jeg lidt stille med dørene. Det er jo ikke for min skyld, vi skal have fredagsbar. Jeg sidder så tit herovre i forvejen, og jeg kan slet ikke lide øl.
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Fredagsbar

Indlægaf Mark » 04 sep 2013 12:55

Det er samme problem som med vores diskussionsforum. Jeg mener at det er for få aktive medlemmer i foreningen fordi kolonihave har mistet sit gammeldagens sjæl som tæt sociel gruppe af mennesker bundet med samme interesser.
Mark / Forum admin
Hjemmeside http://mark.semelis.dk
Solvang i Roskilde
(beklager mit dårlige dansk)
Brugeravatar
Mark
Site Admin
Site Admin
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: 30 mar 2013 03:58

Re: Fredagsbar

Indlægaf annemarie » 04 sep 2013 14:00

Ja, vi er blevet rige nok hver især til at behøve stå sammen om noget som helst. men der er også modsatte tendenser i samfundet. I øvrigt er der til din orientering 30-40 aktive medlemmer i foreningen, så helt skidt står det ikke til i Solvang.
Sådan en fredagsbar kunne jo også bruges til lidt computersnak/-hjælp/-undervisning f.eks.
Jeg gider altid godt! Og her i vinter vil jeg indkalde udvalgsmedlemmer til oprettelse af solvang-konto og vise dem, hvordan man bruger systemet.
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Fredagsbar

Indlægaf Bjarne » 04 sep 2013 19:19

ØV jeg kunne ellers godt have tænkt mig at se dig i lårkort *LOL*
Din ide er da måske nok god nok men hvor kan jeg "læse" mig til hvad det er det handler om ?
hvad det indeholder ?( hvis jeg hedder "Fru Jensen" og er ny i Solvang )
Bjarne
Lidt aktiv bruger
Lidt aktiv bruger
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19 jul 2013 08:18

Re: Fredagsbar

Indlægaf annemarie » 04 sep 2013 19:37

Jamen, det indeholder ikke noget, før du kommer. Jeg er her bare og har kolde Hof og Tuborg til salg for 10 kr. og min datters gamle "gettoblaster" og nogle hyggecd'er med hjemmefra. Så ser vi, hvad der sker. Vi er nok nødt til snart at pille dartskiven ned, så den ikke suger for megen fugt, og jeg drømmer om et billardbord(!) Vi kan også kalde det fredagscafe eller tutten og lave kaffe og ostemadder eller cowboysandwich! Jeg synes, vi skal bruge huset til tant og fjas - også, og jeg er stædig af natur, så mon ikke der dukker nogen op en skønne dag?
Når jeg ikke annoncerer så kraftigt, er det for at undgå misforståelser mht. offentlig udskænkning af alkohol og min egen person i den sammenhæng.
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Fredagsbar

Indlægaf Bjarne » 04 sep 2013 20:01

Stadig kan jeg godt se ideen men jeg kan også forstå hvorfor du sidder alene Fredag aften i foreningshuset, som jeg ser ( uden info ) virker det som en "hemmelig loge" der evt holder fest i Foreningshuset.
Stadig mener jeg at information er vejen frem ;o)
Bjarne
Lidt aktiv bruger
Lidt aktiv bruger
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19 jul 2013 08:18

Re: Fredagsbar

Indlægaf annemarie » 04 sep 2013 20:55

Det er ikke noget hemmeligt selskab. Jeg er bare genert og tror måske ikke folk gider, hvis det er mig, der er her, så jeg leder efter en, der vil være krofar... Og så ved jeg ikke, hvordan jeg skal beskrive noget, der ikke er der endnu.
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Fredagsbar

Indlægaf Bjarne » 06 sep 2013 11:16

Hvor mange tror du der ved at der er en Fredagsbar ?
Jeg tror da godt at du vil kunne formulere lidt under under overskriften uden problemer om din ide med den ;o)
Bjarne
Lidt aktiv bruger
Lidt aktiv bruger
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19 jul 2013 08:18

Re: Fredagsbar

Indlægaf annemarie » 06 sep 2013 17:16

Jamen så gør jeg det, du!
Brugeravatar
annemarie
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12 jun 2013 21:48

Re: Fredagsbar

Indlægaf Bjarne » 07 sep 2013 17:06

Så må jeg se hvad jeg evt kan deltage i ;o)
Bjarne
Lidt aktiv bruger
Lidt aktiv bruger
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19 jul 2013 08:18


Tilbage til Aktiviteter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron