AAAAAAAAAA, AAAAA, AAAAAAAAAA
Det skal ikke være så kompliceret.
To personer møder hinanden (lige meget hvordan, på Internettet, hos venner eller bare på gaden), bliver forelsket og beslutter at giftes. De går til myndigheder or registrerer deres ægteskab. De kan også bo sammen uden at gifte sig men det kan give juridiske problemer.
To personer beslutter at bytte deres arbejdsweekend, det er lige meget hvordan de finder hinanden. De henvender sig til kalenderstyreren på tlf, email eller personlig og beder om at bytte deres vagter på kalenderen. That's it ...
I øvrigt vil jeg meget gerne sende mine ønsker om arbejdsdatoerne i begyndelsen af året (inden kalenderen bliver udformet) fordi jeg ved godt hvornår jeg skal rejse eller holde ferie. På den måde kan jeg slippe for at gå runde mellem naboer til at finde en afløser.
Det er nemt at styre goog kalendere, vi skal bare finde en frivillig som har lyst til at tage mod henvendelserne og kan redigere kalenderen.
Jeg håber at der skal findes også andre personer end AM, som siger altid JA hvis andre afviser opgaven. Det er en let rutine som kan udføres af alle, man skal bare vide hvordan man tænder computer eller ha en smartphone.